Kniha Manuál copywritingu

Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen včetně ocenění copywriter roku, vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.

Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.

Kniha je k dostání také ve všech knihkupectvích.

Základní nástroje pro tvorbu špičkového copy

Poznáte a naučíte se používat strukturu, která funguje v 95 procentech offline i online médií a díky níž prodáte, cokoli máte na skladě (nebo na srdci): headline, úvodní část, bullet points nebo jejich ekvivalent, záruka, urgence (přes limitaci nabídky) a CTA. Návodný styl „sestav si sám“ plus spousta příkladů z ostré praxe!

Nákupní psychologie

Idealisté zapláčou, ale jakmile společně odhalíme, co se doopravdy děje v lidské hlavě i během nejbanálnějšího nákupního rozhodnutí a zjistíme tak, co lidi skutečně motivuje,  odhalíte skutečnou motivaci zákazníků – a také, jak ji využít ve svůj prospěch. A to je (doslova) k nezplacení.

Styly prodejního textu

Praxí prověřené tipy na styl psaní, díky nimž navážete se zákazníky vztah, textům dodáte „šťávu“ a konverze se jen pohrnou.

Tajné (a často vyloženě špinavé) triky…

… s nimiž ve světě přehlceném reklamou obejdete přirozené obranné mechanismy zákazníků a dostanete se jim do hlavy, srdce i peněženek.

Co opravdu chtějí klienti

A jak je dostat na svou stranu. 16 let zkušeností destilovaných do pár stránek tak, abyste i jako nováčci mohli postupovat krok za krokem a mít se svými chlebodárci co nejlepší – a dlouhodobé – vztahy založené na důvěře.

Říkají o mé knize

Vojtovi se s jeho návodem na to jak se naučit psát podařil docela slušný "Meisterstück". Knih o marketingu a reklamě je spousta. I knih o tom, jak dělat skvělou reklamu je dost. Opravdových návodů, jak se něco z toho reklamního řemesla naučit je jako šafránu. Navíc ne vždy z jejich autorů ví, o čem vlastně mluví. Oproti tomu je Vojta Untermüller v první řadě praktik reálného reklamního řemesla. A právě jeho profesní zkušenost dělá jeho návod jak se naučit psát opravdu atraktivní a hlavně autentický. Z každé stránky, z každého odstavce na čtenáře vyskočí ta jedna či druhá vskutku klasická textařská moudrost či reklamní pravidlo. Pravda, někdy jsou relativně elementární, ale kniha je psána pro ty, kteří se chtějí textařinu naučit. A bez fundovaného základního porozumění to prostě nejde. Je jen na čtenáři samotném jak s tímto obsahem naloží. Pro všechny, kteří chtějí lépe psát je rada snadná: koupit, přečíst, osvojit a aplikovat. 

Josef Havelka, Managing Director @ Contagious, (ex)CEO Leo Burnett Prague, (ex)Head od marketing @ Česká spořitelna

Copywriterův MANUÁL skutečně má potenciál přes víkend naučit každého aspirujícího copywritera, markeťáka a podnikatele, jak prodávat textem a vydělat víc peněz. Je to jako švýcarský nůž pro copywritery — na každý případ použití obsahuje lety prověřený nástroj.

David Hoza, CEO/spolumajitel @ RocketClub.cz

Dnes čteno. Jsem v úžasu, jak lehce a přitom kvalitně lze napsat rady k tvorbě textů a marketingu obecně. Doporučuji!

Antonín Kunz, Spolumajitel ve spol. Kunz a partneři s.r.o.

Manuál copywritingu od Vojtěch Untermüller aneb Není příručka jako příručka😊 Tahle je totiž výživná a chytrá! I když mám k podobnému typu publikací jakousi instinktivní nedůvěru (a také ke všem těm zázračným kurzům copywritingu, s nimiž se roztrhl pytel), musím uznat, že Vojtěch to vzal za správný konec (i začátek😊). Hlavně to není žádný teoretik, ale léty prověřený praktik. Praktik, který to sám UMÍ. A to je asi základ. Knížka se čte sama! Je vtipná, čtivá, nabitá praktickými radami. A co na ní oceňuji nejvíc? Donutí vás o textu přemýšlet. Kdo ho bude číst? Čím získáte pozornost toho „zpoceného chlápka, který spěchá z práce domů na večeři“? Na co bude nejvíc slyšet? A čím ho přinutíte k akci? Musím se vší pokorou přiznat, že knížka byla balzámem na moji ještě pořád hodně lingvistickou duši. Spousta „marketingových“ textů mi totiž trhá uši. Takových frází, floskulí, rádoby kreativních obratů a připitomělých kudrlinek… uf! Být copíkem je dneska velká móda. Ne každý to ale opravdu umí.

Dana Filipová, spolumajitelka PR agentury Parliamo

Stručná, vtipná, občas drzá. Přitom je to učebnice - a opravdu se podle ní hodně naučíte. Navíc vás bude bavit a ukáže vám, jak myslí reklamní expert.

Denisa Hejlová, PR manažerka a vedoucí katedry Marketingové komunikace a public relations na FSV UK

Vojta dokázal narvat šestnáct let zkušeností copywritingu do 107 stran, česky psaný knihy, kterou dle mého názoru dokáže přečíst i průměrnej šaman z rovníkový afriky, jak stopy v poušti. Samozřejmě, s google trasnlate v ruce. Je to recept, kterej se vyplatí uvařit a držet, a doplňovat a nenechat nikdy zhasnout plamen pod kotlem. Vylepšovat a posílat dál, jak dobrej skutek. Tleskám, pošelete to dál.

Tomáš Bajtler,  Head of On-line Marketing, iFortuna.cz

Co mám za sebou

16

let praxe v první linii

60+

spokojených klientů

12

reklamních ocenění
ze světa i z Čech

1

vydaná kniha o copywritingu

3

workshopy na míru

Kontaktujte mě

777 144 727‬