Co nabízím:
Copywriting, ideamaking, workshopy
(a jednu šikovnou knihu)
Copywriting a UX writing
Špičkové prodejní copy psané z pohledu zákazníka a založené na benefitech, které mu váš produkt, služba nebo projekt přinese. Důraz na silné a jasné call-to-action.
Kanály: TV/video, OOH, web, e-mailing, radio, sociální sítě, native reklamu (články) a další branded content.
UX writing: na webech, e-shopech i v aplikacích naviguji uživatele tak, aby se bez problémů a rychle dostali k vámi požadované akci. Jasná, srozumitelná a jednoznačná komunikace při zachování vašeho tone-of-voice od úvodního headlinu přes menu až po tlačítka či systémové notifikace.

Workshop
Workshop copywritingu pro firmy i veřejnost. Vás nebo vaše lidi naučím znát a používat strukturu i styl prodejního textu, a to včetně několika vyloženě špinavých triků, kterými si otevřete dvířka k srdcím (i peněženkám) zákazníků.
Kromě praktických dovedností se zaměřuju i na nákupní psychologii zákazníka - a na to, jak ve světě přehlceném reklamou obejít jeho přirozené obranné mechanismy.

Kniha Manuál copywritingu
Můj MANUÁL vám za pouhých 249 korun českých pomůže, abyste se sami a doslova přes víkend naučili myslet a psát jako ostřílený copywriter - a ušetřili si tak roky tápání a (často nákladných) omylů.
Kniha vyšla r. 2019 v nakl. GRADA a seženete ji jak na jejich e-shopu, tak i na regálech většiny českých a slovenských knihkupců.
