O mně
Jmenuju se Vojtěch Untermüller a jsem copywriter.
Prvních 10 let v oboru jsem strávil v předních pražských reklamkách (a barech). Kromě nezbytné dávky talentu jsem měl i štěstí na lidi a příležitosti, takže jsem se mohl učit od těch nejlepších.
Mám za sebou zkušenosti s prací i pro extrémně náročné klienty (ano, koukám na vás, lidi z Vodafone), posbíral x cen z prestižních světových reklamních festivalů (v Čechách mě mj. zvolili i copywriterem roku) a na vlastní kůži jsem dvakrát zažil, jak chutná syndrom vyhoření (hořce).
Dnes pronajímám svůj mozek pestrému mixu spokojených klientů, pro které píšu, vymýšlím komunikační koncepty, navrhuju kampaně, konzultuju.
A pravidelně si střihnu i nějaké to firemní (nebo veřejné) školení copywritingu.
Máte pocit, že bych mohl pomoci i vám? Ozvěte se!

Ocenění
- Golden Hammer Grand Prix + Gold (Total Burn Out of Lidice = TBOL), Silver (Harley´s Bar)
- MIAF Grand Prix + Gold (Harley´s bar), Silver (Harley Clothes)
- Golden Drum Shortlist (TBOL), Silver (radio Flycatcher)
- EFFIE Shortlist (TBOL)
- Louskáček Bronze (Deník Blesk)
- BOB (Best of Best) 2006: Copywriter of the Year (1st place); Creative team (3rd)
- BOB (Best of Best) 2007: Copywriter of the Year (3rd place)
- Epica: Bronze (TBOL)
Firmy
- Leo Burnett (2003-2005), Copywriter Junior
- Kaspen (2005-2007), Copywriter
- McCann Prague (2007-2009), Copywriter Senior
- WMC Grey (2010), Copywriter Senior
- DDB (2010-2011), Copywriter Senior
- TBWA (2011-2012), Copywriter Senior
- McCann Prague (2013), Copywriter Senior / Content Writer
- DigitalVision (2013-2015), Copywriter Senior / Content Writer
- Fortuna (2013-dodnes), Freelance copywriter senior
- Sportisimo (2016-2018), Senior copywriter, head of copy
- EUROWAG.com (2019), Senior copywriter
- Notino (2020), Senior copywriter
- FREELANCER (2013 - dodnes)
Co mám za sebou
17
let praxe v první linii
60+
spokojených klientů
12
reklamních ocenění
ze světa i z Čech
1
vydaná kniha o copywritingu
7
workshopů na míru