Copywriting

Objednejte si špičkové prodejní copy:

  • Psané z pohledu zákazníka
  • Založené na benefitech, které mu váš produkt, služba nebo projekt přinese
  • S důrazem na silné a jasné call-to-action
  • A s využitím prověřených principů nákupní psychologie  

Web a UX writing

Bez zbytečných řečí rovnou k (vašemu) cíli. Díky textům stavěných na benefitech se zákazník okamžitě zorientuje ve vašem sdělení i v nabídce, dozví se, co mu váš produkt, služba nebo projekt přinese, neztratí se na webu ani v aplikaci (UX writing) - a provede požadovanou akci (nákup, registrace, testovací jízda... cokoli uvedete v briefu).

E-mailing a newslettery

Pokud je e-mail jedním z vašich hlavních prodejních kanálů, sami víte, že potřebujete "killer" e-mailové předměty, jasně strukturované sdělení a silné CTA. V tom jsem váš člověk: e-mailing a newslettery jsou moje srdeční záležitost.

On-line kampaně

koncepční uvažování se tu potkává s přesnými daty, která umožňují ještě probíhající kampaň upravovat podle aktuálních výsledků. Dokonale poznaná cesta zákazníka (sales funnel), více kreativ v zásobě a jejich variování dle formátů a mediatypů: tady leží klíč k úspěchu - schválně, co na to řeknou vaše čísla!

"Oldschool" (TV, print, radio, eventy...)

TV spot, billboard, print, radio, eventy, guerilla, PR/media stunts... Od reality odtržení naivkové je nazývají "mrtvými" médii. My ostatní ale víme, že jsou to kanály se stále nejsilnějším impactem. Většinu cen jsem vyhrál právě za ně.

E-shopy

Transakční e-maily,  objednávkové formulářepopisky v detailech produktů i textace tlačítek, která vybízí k AKCI. To vše píšu maximálně srozumitelně, úsporně a v tónu, který respektuje a rozvíjí "duši" vaší značky (tone-of-voice). Zároveň chci, aby zákazníkům bylo vše jasné na první čtení (proč zbytečně přetěžovat vaše call centrum, že?).

Social

Žádná koťátka ani tuny emotikonů - i přes "soušl" můžete zvednout prodeje. Pokud vám někdo tvrdí, že sociální sítě jsou "pro imidž", můžete mu věřit... anebo to zkusíme spolu, vyděláme nějaké peníze a současně pozvedneme vnímání vaší značky mezi připojenou veřejností.

Native reklama a branded content

Jak maskovat vaše sdělení za obsah konkrétního média? Víme první! :) Ať chcete native ad články nebo jiný obsah pro (on-line i off-line) magazíny, weby, sociální sítě (navlékneme to tak, že váš obsah bude vypadat jako součást feedu) nebo jakékoli jiné médium, tady jste správně.

Direct mail

Při tvorbě direct (e)mailů se řídím jednoduchým pravidlem: ať komunikujete s jakkoli velkou či prestižní firmou (B2B) nebo s masou zákazníků (B2C), na druhém konci vždy najdete... konkrétního člověka. A z jeho potřeb, přání, obav a očekávání vycházím. Funguje to? To si pište.

Co mám za sebou

16

let praxe v první linii

60+

spokojených klientů

12

reklamních ocenění
ze světa i z Čech

1

vydaná kniha o copywritingu

3

workshopy na míru

Jak probíhá spolupráce

1. Probereme zadání

Sejdeme se, poznáme se, probereme, co potřebujete, vyplníme brief. Před začátkem práce mi pošlete 10 - 50 % zálohu (podle situace, zadání a typu klienta).

2. Pustím se do práce

Jakmile záloha dorazí na účet, začínám pracovat. Je možné, že v téhle fázi budu vás (nebo vaše lidi) kontaktovat s upřesňujícími dotazy - kvalita zadání přímo úměrně ovlivní kvalitu mého výstupu.

3. Doručím práci

V dohodnutém termínu (bez výjimek!) ode mě do e-mailu / datové schránky dostanete objednané copy, kampaň nebo koncept s možností jednoho kola připomínek a úprav (to je v ceně; za případná další kola – většinou nebývají potřeba – normálně platíte) - a taky fakturu na zbytek ceny.

Říkají o mém copywritingu

Vojta není profík, na kterého narazíte jen tak. Je to cenami ověnčený talent - Dr. Slovo, kandidát vět. Tak jsme Vojtovi říkali u nás ve Fortuně, když nám pomáhal dopilovat identitu značky a vytvořit její komunikační manuál tzv. Tone of Voice, nebo pomáhal se story boardy a textoval reklamy k našim zásadním kampaním, jež svými výsledky a ohlasem překonaly naše očekávání ve smyslu povědomí o značce a akvizice nových hráčů.
Tomáš Bajtler, Head of Brand (2018), Fortuna, a.s.
Při své práci jsem měl možnost pracovat s mnoha „kopíky“, nicméně s Vojtou se mi pracovalo ze všech nejlépe. Pokaždé jsem dostal texty, které měly hlavu i patu (a samozřejmě i vše ostatní mezi :-) ), byly čtivé a poutavé, a když bylo potřeba, měly potřebnou šťávu, vtip i nadsázku. Vojta si své texty dokázal vždy obhájit, ale zároveň byl otevřen diskusi. Pokud hledáte copywritera, už nehledejte.. Lepšího než Vojtu stejně nenajdete! :-)
Zdeněk Rosenhöfer, E-mail and newsletter specialist, SPORTISIMO s.r.o.
S Vojtou byla radost spolupracovat – jakmile jsem mu předala brief, byla jsem si jistá, že projekt je v dobrých rukou. Vojtův přístup je absolutně profesionální, a je jedno, jde-li o hraný spot nebo interní komunikaci či leták. Ve své snaze o pochopení komplexnosti projektu a jeho usazení v čase a souvislostech je často až obsednatní :) Vojta navíc píše zásadně z pohledu zákazníka resp. koncového uživatele – jeho texty i řazení informací jsou maximálně transparentní a psané tak, aby nevzbuzovaly žádné zbytečné otázky, zato aby vedly uživatele k AKCI. Přesto se mu daří vzbudit zájem a přidat nezbytné emoce.
Zora Čapková, Account Director / Delivery Lead, Wunderman Prague
Vojta je kreativní svéráz. Brief se u něj dlouho neohřeje, výstupy dodává v rekordně krátkém čase a ve spolehlivé kvalitě. Umí jak praktické texty, jak krátké a úderné reklamní hlášky. Je dobrý!
Zdeněk Morávek / Head of Marketing @ SPORTISIMO
Jakože, kdo je ten Vojta? "Pan Copík", co vás dostane již prvním emailem, který od něj přijde. Po dobu 8mi let jsem s ním dodal slovní štávu několika projektům a byl i tvůrcem našeho unikátního svatebního teaser přání :) Ale v pár slovech: spolehlivý, kreativní, hodnotu dodávající i termíny dodržující kreativec a k tomu všemu normální frajer a srdcař, jako já:) Jasně doporučuji a klidně mi napište, rád se pochlubím i vám: dominik.divis@wellnessia.cz
Dominik Diviš, Head of Strategy, Wellnessia
S Vojtěchem jsem začala spolupracovat v rámci přípravy nových webových stránek pro Expobank CZ a.s. a byla to tzv. trefa do černého. Zadáním byl kompletní copywriting textů pro firemní web. Vojtěch pracoval naprosto spolehlivě, plnil stanovené termíny a dodané texty zcela odpovídaly zadání i naší představě. Spolupráce byla celkově velmi příjemná a počítáme s jejím pokračováním.
Kateřina Petko, Head of Marketing and Communications, Expobank CZ a.s.
Anyone that would be looking for a sharp pen, is probably looking for someone like Vojta. Some copywriters moves on the surface only, while others have the ability to go deeper and really construct a story or a text that is something special. Vojta is a representative of the latter. Another strength he possess is the ability to quickly turn from one angle to another and create stories in completely different directions. A strength that comes in very handy in situations where we have to deliver a wide specter of ideas. I have seen him take the steps from a copywriter covering the tasks of traditional advertising to, in the last couple of years, making his mark in the field of digital copy writing, with all the extra insight this requires. On this background I can safely say that he is a contemporary writer that masters the tasks that modern communication demands.
Lars Killi, Creative Director / Consultant/ Advertising/ iGaming

Kontaktujte mě

777 144 727‬