20+ let praxe v agenturách i u klienta * 12 ocenění ze světa i z ČR * Idea making, marketingové a copy konzultace * Autor knihy „Manuál copywritingu“
Vaše zboží, služba, aplikace, myšlenka. S dobrým zadáním je prodám komukoli.
Uživatele ve vaší aplikaci nebo na webu povedeme neomylně k cíli.
Slogan, hlavní sdělení kampaně, tone-of-voice nebo „mediální randál“? Jsem tu.
Můžete si dovolit drahé chyby? 23 let mých zkušeností v první linii je vám k dispozici.
Anotace knihy:
„Uznávaný český copywriter, držitel řady reklamních cen a dvojnásobný držitel ocenění copywriter roku vám prozradí tajemství tvorby úspěšných textů. Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky.
Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.
Ryze praktická knížka plná tipů, které jinde nenajdete, je určena všem marketingovým a reklamním pracovníkům, studentům reklamy a podnikatelům.“
Napište mi přes formulář nebo na email vojta.u@email.cz anebo rovnou zavolejte (na zmeškané hovory volám zpět).
Domluvíme termín první schůzky, který bude oboum vyhovovat.
Sejdeme se (osobně nebo online) a do 30 minut nezávazně probereme, co je potřeba: co potřebujete, timing, cílovku, situaci na trhu, konkurenci, způsob dodávání mých výstupů a další procesní věci, případnou spolupráci s dalšími dodavateli (grafika, SEO, vývoj), jak budete podávat zpětnou vazbu, odhadneme cenu za projekt, domluvíme podpis NDA… a cokoli důležitého vás napadne.
Pokud všechno půjde dobře…
… vzájemně si pošleme zadání (vy) a první fakturu (já). Ta slouží jako záloha a důkaz, že o spolupráci máte zájem. Obvykle dělá asi 20 % z celkové ceny.
Jakmile mi peníze přistanou na účtu, stali jste se mým klientem a já pro vás začínám pracovat.
Během spolupráce se můžeme (ale nemusíme) průběžně potkávat nad zpětnou vazbou (od vás) nebo upřesňujícími dotazy (ode mě).
Po dodání finálních výstupů máte 1 kolo připomínek v ceně, za případné další vícepráce normálně platíte.
Pošlu fakturu na zbytek domluvené částky (mínus záloha).
Jestli budeme na konci spolupráce oba spokojeni, můžeme (ale nemusíme) z ní vytvořit obsah na sociální sítě.
A pokud budete chtít, můžeme si na to třeba i „naživo“ přiťuknout.