Copywriting a idea making pro náborovou kampaň (2022)
Díky bohaté nabídce benefitů se tohle psalo a vymýšlelo (skoro) samo.
Díky bohaté nabídce benefitů se tohle psalo a vymýšlelo (skoro) samo.
Nechtěli jsme klasické kariérky s výpisem inzerátů. Tohle je daleko spíš portál, který se kromě pracovních pozic a přiblížení práce v KB věnuje třeba i budování komunit.
V KB mám coby UX writer pro aplikaci KB+ na starosti kompletní Payments a Cards. Kromě ux copy a microcopy textuju i notifikace v různých formátech.
Letní brigáda pro studenty v Kontaktním centru KB může být prvním krokem ke kariéře v bance. V KV začínalo mnoho špičkových manažerů KB. Kdo ví, třeba i tahle kampaň rozmnoží jejich řady…
Banner v rámci kampaně pro nábor bankéřů pracujících s klienty vzdáleně via komunikační tools. Zafungovala nad očekávání.
Kampaň má za cíl nábor energetických konzultantů pro firmu Enviros, člena skupiny KB. Benefity pro nabírané talenty i dódkazy na povahu práce na dané pozici jsme dostali jak do grafiky, tak i do HL. Synergické sdělení.