Jak NEMĚŘIT úspěch na Linked In

AŽ VYPRCHÁ RADOST Z LAJKŮ…

… a tetelení z pozitivních komentářů, co na konci dne opravdu sklidíte?

Ideálně nová, relevantní spojení, a hlavně zájem cílové skupiny o vaše služby, produkt nebo know-how.

Reakce a komentáře ale nejsou nejlepší metrikou úspěchu.

Posty, které mi přes #linkedin přivedly nejlepší klienty, měly často jen pár zdvořilostních lajků od spřátelených duší.

Tyhle „neúspěšné“ posty ale přinesly e-maily, telefonáty nebo návrhy na propojení od lidí, kteří nereagovali ani nekomentovali – většinou jsme ani nebyli ve spojení.

Udělali něco mnohem lepšího: poptali moje služby.

Profíci přes LI tvrdí, že více než 95 % lidí tu jede v „mute“ modu. Publikují málo nebo nikdy, případně sdílejí cizí a/nebo firemní obsah. Komentují výjimečně. Drží se zpátky.

Zato číhají a větří jako šelma ve vysoké trávě – a když je vaše „návnada“ zaujme a pohne k akci, skočí po vás jako tygr.

Potom, troufnu si říct, že to na téhle síti děláte dobře – jako jednotlivec nebo firma.

Fajn den!

    Napsat komentář

    Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

    Kontaktujte mě

    Vojtěch Untermüller
    Pod lipami 2563/29
    Praha 3 130 00

    IČO: 71620915
    DIČ: CZ7806250144