Psal mi kámoš...

PSAL MI KÁMOŠ:

„Hele, měl bys tam headline na vinotéku?“

No, neměl.

Bez jasného a konkrétního zadání (jeho dotaz ho „pokryl“ celé) nezvednu prst. Ze zásady.

Tady jsou důvody:

· Kvalita zadání (briefu) úměrně ovlivní kvalitu výstupu (a já si nemůžu dovolit doručovat nesmysly)

· Ani my copywriteři nemáme křišťálovou kouli a nevidíme do situace, kontextu, cílů, problémů a procesů našich klientů

· Píšeme texty a vymýšlíme komunikační koncepty a strategie ne pro vás, ale pro vaše zákazníky. Bez vás, klientů, a vašeho know-how a zkušeností se nemáme jak dostat do jejich světa, hlav, srdcí…

… dokud nám to neřeknete. Nevysvětlíte. Nezasvětíte nás.

Jen pak můžeme dělat svou práci: vymyslet a neodolatelně, uvěřitelně a relevantně popsat, co vaše cílovka potřebuje slyšet, aby nakoupila u vás a ne u konkurence.

Pak pohneme srdci, mozky i peněženkami (v tomto pořadí).

A že nevíte, jak brief napsat? Nevadí – dáme ho dohromady spolu: vy mi řeknete, v čem je vaše služba/produkt super, pro koho je, co jsou překážky a slabá místa…

… a já přijdu se sdělením a texty, které vaši cílovku přesvědčí – a PRODAJÍ.

Třeba už na vašem příštím projektu.

Rezervujte si moje kapacity - třeba přes tlačítko Kontakt vpravo nahoře.

Vojtěch Untermüller

Jsem copywriter se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Oceněný v českých i světových soutěžích kreativity. Pomáhám firmám s copywritingem, učím lidi psát na mých workshopech a napsal jsem knihu, která vás naučí copywriting přes víkend.