Jak učinit nabídku NEODOLATELNOU

Vychválili jste mi produkt nebo službu. Úplně vidím stav "po", tedy jak mi zlepší život a jaké benefity mi přinese. Nabídka je v mých očích férová, záruka jasná, cena vypadá „rozumně“.

A teď mi dejte pocit, že pro to, co nabízíte, možná nejsem dost dobrý:

→ „Než objednáte testovací jízdu, pamatujte: ne každý zvládne Enduro s výkonem 208 koní.“

→ „Ztrojnásobit počet objednávek doslova přes noc není legrace – na každý e-shop je na to připraven.“ (Škálovací software)

→ „Dnes hrajeme o 75 milionů. Ruku na srdce, ustojíte takovou výhru?“

Když to povaha produktu a kontext dovoluje, větičky tohoto typu se vyplatí propašovat do textu – nebo minimálně „mezi řádky“.

Proč: Zvednou prodeje resp. konverze.

Zase nám tady funguje ta srandovní lidská psychologie: Čím víc něco nemůžu mít, tím víc to chci.

A když mě takhle mezi řádky zpochybníte, just si objednám, pořídím, koupím, vsadím si. Už třeba jen abych si (podvědomě) dokázal, že na to mám. Že to zvládnu. Že nejsem žádný béčko. A že to VY se pletete, když mě podceňujete.

Jednoduchý trik. Ale účinný.

Vyzkoušejte – a zůstaňte v černých číslech.

Fajn den!

Vojtěch Untermüller

JJsem copywriter se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Oceněný v českých i světových soutěžích kreativity. Pomáhám firmám s copywritingem, učím lidi psát na mých workshopech a napsal jsem knihu, která vás naučí copywriting přes víkend.nd.