Jak NEMĚŘIT úspěch na Linked In

AŽ VYPRCHÁ RADOST Z LAJKŮ…

… a tetelení z pozitivních komentářů, co na konci dne opravdu sklidíte?

Ideálně nová, relevantní spojení, a hlavně zájem cílové skupiny o vaše služby, produkt nebo know-how.

Reakce a komentáře ale nejsou nejlepší metrikou úspěchu.

Posty, které mi přes #linkedin přivedly nejlepší klienty, měly často jen pár zdvořilostních lajků od spřátelených duší.

Tyhle „neúspěšné“ posty ale přinesly e-maily, telefonáty nebo návrhy na propojení od lidí, kteří nereagovali ani nekomentovali – většinou jsme ani nebyli ve spojení.

Udělali něco mnohem lepšího: poptali moje služby.

Profíci přes LI tvrdí, že více než 95 % lidí tu jede v „mute“ modu. Publikují málo nebo nikdy, případně sdílejí cizí a/nebo firemní obsah. Komentují výjimečně. Drží se zpátky.

Zato číhají a větří jako šelma ve vysoké trávě – a když je vaše "návnada" zaujme a pohne k akci, skočí po vás jako tygr.

Potom, troufnu si říct, že to na téhle síti děláte dobře – jako jednotlivec nebo firma.

Fajn den!
 

Vojtěch Untermüller

Jsem copywriter se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Oceněný v českých i světových soutěžích kreativity. Pomáhám firmám s copywritingem, učím lidi psát na mých workshopech a napsal jsem knihu, která vás naučí copywriting přes víkend.