Hlášky, claimy a DVACET DEKA nostalgie

Autorství hlášky, co zlidoví a spontánně začne žít vlastním životem, je asi nejvíc, co se copywriterovi může podařit. Doslova se tak propíše do obecné kultury.

Nebudu vám lhát, mě zatím vyloženě nezlidovělo nic.

Ale párkrát už jsem byl blízko.

V mým poznámkovým bloku se kdysi zrodil např. claim „Víme víc“ nebo tyhle dva TV spoty pro deník Blesk (Svatbu i Fotbalové okénko najdete tady: https://lnkd.in/d-BjkGJ).

Anebo první český supermarket na kolečkách Tesco online můj claim "Vybereme.  Naložíme. Přivezeme. Za Vás." používá beze změny už nějakých 7 let. Takže asi funguje dobře. Nebo třeba…

… ne, teď je řada na vás, kolegové: Povedlo se vám už napsat nebo vymyslet něco, co zlidovělo? O některých z vás vím jistě, že ano – tak se nestyďte pochlubit! ;)

Fajn den!

PS: Pokud jste ovšem klient a chcete se chlubit spíš skvělou komunikací vaší služby nebo produktu (s výsledky ve formě růstu tržeb a zabydlení se v černých číslech), pojďme se o tom pobavit: https://lnkd.in/d9UenwM 

Vojtěch Untermüller

Jsem copywriter se 17 lety praxe se zkušenostmi (a jizvami) z první linie české reklamy a marketingu. Oceněný v českých i světových soutěžích kreativity. Pomáhám firmám s copywritingem, učím lidi psát na mých workshopech a napsal jsem knihu, která vás naučí copywriting přes víkend.