Drtivá většina a „engagement“

Jestli vám přijde, že na Linekd In a dalších sítích potkáváte stále stejné tváře…

… tak vám to přijde správně:

Ohromující 1 % uživatelů sítí včetně LI má na svědomí přes 90 % obsahu (zdroj: https://bit.ly/3C8IPUs).

Zato drtivou většinu tvoří pasivní konzumenti sítí.

Celých 95 % uživatelů LI globálně:

– Nepostne

– Nikdy

– Nic

Přestože se drží hluboko „pod radarem“, zdejší cvrkot sledují, registrují, hodnotí… a možná si i dělají poznámky.

Co je důležité: Mají peníze a chuť nakupovat – třeba i váš produkt nebo službu.

Když už se rozhoupu k akci, kontaktují vás často skrytě, třeba přes zprávu (mě ti akčnější rovnou volají, protože číslo mám na profilu).

Z toho plyne: Až vám nějaký expert bude tvrdit, že pokud pod příspěvky nemáte „engagement“, pokud nemáte „imprese“ a dostatek „views“, nejste vidět a nikdo vás nebude mít rád a brzy umřete hlady, sami a ve tmě, řekněte mu, ať…

… to vykládá někomu, koho to zajímá.

Vás to totiž tak úplně zajímat nemusí.

Hlavní je zůstat sám sebou a nepodbízet se algoritmu: obsahem, formou, časem přidání příspěvku atd.

Aktivitu na sockách a v on-linu vůbec navrhuju měřit zcela jinak: O kolik se v návaznosti na danou vaši komunikační aktivitu (post, kampaň, soutěž, redesign webu, vylepšení funnelu, slevu atd.) změní tržby.

To je podle mě nejlepší ukazatel toho, jestli komunikujete správně.

Kontaktujte mě

Vojtěch Untermüller
Pod lipami 2563/29
Praha 3 130 00

IČO: 71620915
DIČ: CZ7806250144
GDPR