DRTIVÁ VĚTŠINA A ENGAMENET

DRTIVÁ VĚTŠINA A ENGAGEMENT

Jestli vám přijde, že na Linekd In a dalších sítích potkáváte stále stejné tváře…

… tak vám to přijde správně:

Ohromující 1 % uživatelů sítí včetně LI má na svědomí přes 90 % obsahu (zdroj: https://bit.ly/3C8IPUs).

Zato drtivou většinu tvoří pasivní konzumenti sítí.

Celých 95 % uživatelů LI globálně:

- Nepostne

- Nikdy

- Nic

Přestože se drží hluboko „pod radarem“, zdejší cvrkot sledují, registrují, hodnotí… a možná si i dělají poznámky.

Co je důležité: Mají peníze a chuť nakupovat – třeba i váš produkt nebo službu.

Když už se rozhoupu k akci, kontaktují vás často skrytě, třeba přes zprávu (mě ti akčnější rovnou volají, protože číslo mám na profilu).

Z toho plyne: Až vám nějaký expert bude tvrdit, že pokud pod příspěvky nemáte „engagement“, pokud nemáte „imprese“ a dostatek „views“, nejste vidět a nikdo vás nebude mít rád a brzy umřete hlady, sami a ve tmě, řekněte mu, ať…

… to vykládá někomu, koho to zajímá.

Vás to totiž tak úplně zajímat nemusí.

Hlavní je zůstat sám sebou a nepodbízet se algoritmu: obsahem, formou, časem přidání příspěvku atd.

Aktivitu na sockách a v on-linu vůbec navrhuju měřit zcela jinak: O kolik se v návaznosti na danou vaši komunikační aktivitu (post, kampaň, soutěž, redesign webu, vylepšení funnelu, slevu atd.) změní tržby.

To je podle mě nejlepší ukazatel toho, jestli komunikujete správně.