Copywriter: IN-TIME EXPERT

Schválně – znáte experta, který obsáhne celý tenhle „nákupní seznam“ témat?

Telekomunikace, telefony, tarify. Sportovní vybavení. Sportovní sázení. Bankování. HR nábor. Pojištění. IT produkty. Potravinové doplňky. Auto-moto. Pronájem služeb australského barmana. UX. Domácí mazlíčci. Zubní ordinace. Kryptoměny. Domácí kino. Pěstounská péče. Jak dostat lidi do lidického památníku. Právní služby. Fitness. Letenky, zájezdy, dovolené. Osobní a firemní branding. Realitní služby. Podílové fondy. Made-to-measure salon. Sýry. Wellness. Beauty kosmetika. Festivaly. B2B platformy. Kafe, pivo, limo, čaj, rum…

Jestli znáte dobrého copywritera – bum!, to bude on (nebo ona).

Tedy pokud je v jádru salesman: umí používat základní lidskou psychologii. Pak prodá komukoli cokoli. Na konkrétním produktu nebo službě přitom nezáleží.

Obchodníci to dělají tváří v tvář, copywriteři skrze text a konkrétní médium.

Samozřejmě s pomocí klienta – ten je skutečným expertem na „svůj“ výsek reality. Zprostředkujte svou expertízu copywriterovi, a on dá lidem důvody (racionální i emocionální), aby chtěli kupovat. Easy.

Fajn den!

PS: Pokud NEZNÁTE dobrého copywritera, ozvěte se. 

Vojtěch Untermüller

Jsem copywriter se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Oceněný v českých i světových soutěžích kreativity. Pomáhám firmám s copywritingem, učím lidi psát na mých workshopech a napsal jsem knihu, která vás naučí copywriting přes víkend.