JAK JSEM SI (ZASE) NEVYDĚLAL NA NOVÉ AUTO Jako každý rok na konci března, i letos mi z nakladatelství Grada poslali přehled prodejů Manuálu copywritingu. A taky výzvu k vystavení faktury za…
Toto je asi nejdůležitější otázka, která spolehlivě začne rozmotávat klubko z toho správného konce. Pokládám ji klientům při zadávání jakékoli copy / marketingové zakázky. Zní takto: Co pálí vaše klienty? (Co je těší, z čeho…
Copywriting je formou vyjednávání. Copywriter je ovšem v nevýhodě: přirozeně nedůvěřivý příjemce sdělení nesedí proti vám. O to víc se hodí každý trik, jak ho dostat na svou stranu (resp.…
Většina klientů využívá schopností copywritera asi jako člověk, co si pořídí Ferrari a jezdí s ním na nákup do marketu vzdáleného 300 metrů od domova jednou do týdne. Proč? Na rozdíl…
V marketingu a reklamě se drží jedno dogma, které vám odrecituje každý „expert“: Lidé prý nečtou delší texty, takže delší texty neprodávají. Důkazy? Nejsou. Naopak zkušenost učí, že pravda je jinde:…