Workshop

Naučím vás nebo vaše lidi, jak v jakémkoli on-line či off-line médiu či mediálním kanále provést konverzi = vámi požadovanou akci ze strany zákazníka.

Workshop je určen:

  • Začínajícím i pokročilým copywriterům
  • Pracovníkům v marketingu
  • Majitelům a zaměstnancům firem, organizací a start-upů
  • Všem z oblasti sales, kteří chtějí přesvědčovat a prodávat nejen osobně, ale i přes psaný text, posty na sociálních sítích nebo video

Struktura a nástroje pro tvorbu copy 

Naučíte se, jak si podmanit pozornost roztěkaného prospekta („killer“ headline, e-mailový předmět, titulek článku), jak řadit informace a jak vychválit produkt/službu/projekt, aby na ně cílová skupina „zabrala“, jak zkrotit paranoiu na straně prospekta (záruka, testimonialy), jak učinit nabidku neodolatenou a jak si správně říct o AKCI.

Styl prodejního textu

Mimo jiné se dozvíte, jak psát sdělení z pohledu zákazníka (protože jinak ho nebude vůbec zajímat), proč a jak správně používat emočně nabitá slova („power words“) i slang (a navázat tak se zákazníky vztah), jak zapojit zákazníkovu představivost (aby udělal většinu práce za vás), jak na storytelling (naučím vás vyprávět s minimem slov), proč a jak využívat personalizaci, kdykoli máte možnost, jak najít a/nebo začít prakticky používat tone-of-voice vaší firmy nebo organizace nebo třeba jak pomocí B2B komunikací maximálně efektivivně oslovovat firmy.

Nákupní psychologie zákazníka

Odhalíme, co se doopravdy děje v hlavě prospekta během rozhodování, zda na vaši nabídku kývne či ne. A taky jak obejít jeho přirozené obranné mechanismy ve světě utopeném v komunikačním šumu a přehlceném reklamou.

Pár prověřených „špinavých triků“

Nechte se překvapit...

Jak jednat s klienty a získat si je

Co opravdu chtějí klienti, jak s nimi jednat - a jak je dostat na svou stranu? To je otázka za milion. Doslova. A já vám rád řeknu, co se mi za těch 16 let v byznyse mnohokrát osvědčilo (čistá košile nestačí, je v tom i dost psychologie).

Vše si ihned ukážeme na příkladech z praxe

A klidně z té vaší - každé školení lze po domluvě vytvořit na míru vaší firmě, organizaci nebo skupině.

Co mám za sebou

16

let praxe v první linii

60+

spokojených klientů

12

reklamních ocenění
ze světa i z Čech

1

vydaná kniha o copywritingu

3

workshopy na míru

Jak probíhá spolupráce

1. Probereme zadání

Sejdeme se, probereme zadání a domluvíme termín. Abyste z workshopu pro svoje lidi dostali maximum, bude obsahovat konkrétní, praktické - a ihned použitelné - příklady z vaší praxe.

Před začátkem práce mi pošlete 10 - 50 % zálohu (podle situace, zadání a typu klienta).

2. Vytvořím workshop
na míru

Až záloha dorazí na můj účet, pustím do práce - tak, aby workshop obsahoval vše přesně podle vašich potřeb a zadání.

Podle situace to bude trvat 1 - 3 týdny.

3. Workshop proběhne

 Workshop je určen minimálně pro 2 a maximálně pro 8 lidí. Může proběhnout buď u vás nebo (ta lepší varianta) v krásném prostoru Seminaria (https://wellnessia.cz/seminario) cca 10 minut pěšky od metra Anděl.

Poté pošlu zbývající část faktury.

Cena

Standardní cena: 5 990 s DPH

Zvýhodněná cena (neziskovky, start-upy, malé firmy): 3 590 s DPH

Říkají o mém školení

Psáno ihned po dnešním neformálním workshopu v naší firmě, který byl pro moje psaní naprosto průlomový. Problematika prodejních textů i psychologie zákazníků byla srozumitelně vysvětlena a podložena příklady z praxe. Kolektivně jsme ocenili i skupinová praktická cvičení, která následovala ihned po „teorii“. Jako velký systematik jsem ocenila jasnou strukturu, logické flow a pravidla ke kterým se můžu vracet – ta považuju za naprostý poklad. Výsledek? Během odpoledne jsem vysmahla texty, se kterými jsem se prala už pár dnů. Děkuji.
Hana Střelečková, koučka, Wellnessia.cz

Workshopy pro veřejnost

Copywriting I: Jak prodávat skrze texty
(struktura, styl a pár špinavých triků)

 31. 7. 2019 – středa, 18:00 - 20:30
SEMINARIO, Holečkova 31, Praha 5, 150 00, 
https://wellnessia.cz/seminario
4 - 8 účastníků

Co se na workshopu naučíte:

- Znát a používat funkční strukturu prodejního textu (copy) v libovolném médiu od TV přes billboardy, printy, on-line bannery až třeba po sociální sítě. Dostanete podrobný návod, jak si sami složit killer headline, který zaujme pozornost, jak vychválit váš produkt, službu anebo projekt, jak zacházet s nabídkou, aby byla co nejatraktivnější, a také jak si správně říct o akci.

- Styl psaní, který vašim textům dodá tu správnou délky, tón a obsah.

- Nákupní psychologii zákazníků, díky níž se vžijete do kůže těch, ke kterým komunikujete - a díky tomu spolčně zjistíme, jak je efektivně oslovit a i ve světě přehlceném reklamou a utopeném v komunikačním šumu obejít jejich přirozené obranné mechanismy  (čeká nás i malá exkurze do způsobu, jak funguje náš opičí mozek).

Cena: 2 590 s DPH

Co dál: Přihlašte se (anebo se ptejte na cokoli, co vás zajímá) pomocí formuláře vpravo. Po odeslání formuláře vám na email pošlu pokyny k platbě a další informace o školení. 

Přihlašte se na školení

Kontaktujte mě

777 144 727‬